2010. július 30., péntek

Notts County FC - Manager Mode Part2

A címre kattintva a teljes íráshoz ugorhatsz.
Nos itt a folytatás :)

Gondolt egyet a játék, és az utolsó átigazolási napon eladta 2 remek játékosomat csak úgy magától... nagyon mérges voltam :@ ráadásul pont 2 olyan játékost akit most igazoltam... tehát kicsit unrealisztikus hogy most vettem 2 srácot, erre el is adom rá 3 hétre...közbe meg csak annyit írt hogy érdeklődnek 2 játékosom iránt... ilyet még nem láttam... na de most már mindegy... Az egyik játékos Douglas, tehetséges brazil balbekk volt, a másik pedig Knudtzon. Elküldtem a tehetségkutatómat és helyettük leigazoltam 2 ifit.

Következő 4 meccsem:

Coca-Cola League 2:

Rotherham 0 - 1 Notts County
Notts County 0 - 0 Hereford
Port Vale 1 - 2 Notts County
Notts County 2 - 0 Grimsby
Notts County 2 - 2 Cheltenham
Bury 1 - 1 Notts County
Notts County - Bradford
Lincoln - Notts County
Notts County - Barnet
Notts County - Aldershot
Morecambe - Notts County
Notts County - Shrewsbury

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése