2010. december 22., szerda

Modric a kékek listáján

A Dinamo Zagreb alelnöke, Zdarvko Mamic az állítja, hogy Carlo Ancelotti nagyon bízik abban, hogy sikerül megszereznie a Tottenham játékosát, Luka Modricot.

 Mamic jó barátja a horváth játékosnak nem hiába az ő segítségével igazolt 16.5 millió fontért a White Hart Lanere 2008-ban.

Azt állítja, hogy hamarosan Modric a Chelsea játékosa lehet.
http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/00978/mod_978588c.jpgAncelotti nem rég beismerte Mamicnak, hogy nagy csodálója 25 éves játékosnak és ahhoz képest, hogy elég lassan alkalmazkodott a Premier League-hez mára már nagyon jó játékos lett Angliába.

A Chelsea úgy érzi, hogy az ő kreativitása az amire szüksége lenne a csapatnak, hogy újra formába lendüljenek.

Ezt szem előtt tartva, Luka Modric lett a Chelsea legnagyobb célpontja nyáron és Carlo Ancelotti képes is várni a szezon végéig.

"Én nem rég együtt ebédeltem Ancelottival, és nagyon büszke voltam mikor mondta, hogy szüksége lenne, Modricra." - mondta Mamic a The Sun-nak. "Luka a lista elején van ha az új szerződtetésekről van szó! Nem vagyok Modric ügynöke, én csak a barátja vagyok de büszke vagyok rá."

"Nem akarok többet mondani ennyi épp elég mert nem akarom idegesíteni a Tottenhamos barátaimat."

Forrás: TeamTalk.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése