2010. december 10., péntek

FM 11 Sunderland 10/11

Most is angliában kezdtem, most is PL-ben, a választásom a Sunderland-re esett. Szimpatikus csapat számomra, normális nem favágó játékosokkal, és szerintem egy remek edzővel.




http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/7/77/Logo_Sunderland.svg/200px-Logo_Sunderland.svg.png
Kezdtem egy új játékot, mert a Chelsea karrierem kicsit uncsi lett, nem a csapat vagy ilyesmi miatt, de a Chelsea-vel könnyű megnyerni a bajnokságot vagy a kupasorozatokat, meg egyébként is valahogy az első szezon után mindig megunom az elkezdett játékot, és olyankor egy másik csapattal újat kezdek.


Jelenleg a valóságban 7. helyen áll a Sunderland, alig 3 pontra az 5. helytől. 
A klub 1879-ben alakult, beceneve "A fekete macskák", stadionjuk a Stadium of Light ami 49ezer néző befogadására képes.
A fekete macskák hatszor nyerték meg a legfelsőbb bajnokságot, legutóbb az 1935-36-os szezonban. A másodosztályban ötször zártak az élen, a 2006-2007es szezonban elért győzelemmel elérték a Premier League szereplést, ahol azóta is stabilan részt vesz a csapat.
FA Kupát kétszer nyertek, és még kétszer voltak döntősök, Európa kupasorozatban sosem szerepelt még a csapat. 

A csapatban a legtöbbször Jimmy Montgomery lépett pályára, számszerint 627 alkalommal. A legnagyobb mindenkori gólszerző Bobby Gurney 228 rúgott góllal.

Az házi átigazolási rekord épp az idei nyári transzfer ablakban dőlt meg, Asamaoh Gyan érkezett a Stade Rennes csapatából 14 millió fontért.

Nos akkor nézzük én mit értem el ezzel a csapattal.





Sikerült a csapattal sok meglepetést elérni, pl az Everton elleni 5-1es győzelem, a Manchester United és az Arsenal kiejtése a ligakupából, amiből aztán a kupa megnyerése következett. De itt említhetném meg még a MU elleni 4-0ás győzelmet a bajnokságban.



Nem igazoltam nagy sztárokat, próbáltam inkább fiatal tehetséges játékosokkal erősíteni, így érkezett Phil Jones, akit az egyik legnagyobb angol védő tehetségnek tartok, és a játékban is remek tulajdonságokkal rendelkezik már 18 évesen. Cheikh M'Bengue-t is kiemelném, 22 éves francia balbekk, aki abszolút alapember nálam. Távozó egyenlőre nem volt, próbáltam mindenkit megtartani, és mégjobban összeszoktatni a csapatot.


Mint láthatjátok sikerült egy nagyon jónak mondható helyezést elérni. Ezt nagyban ugye a meglepetés eredményekkel sikerült elérni, illetve annak, hogy talán mondhatom megtaláltam a legmegfelelőbb taktikát a csapathoz, amivel sikerült jó teljesítményt nyújtanunk stabilan. Az angol ligakupa megnyerésével pedig ugye sikerült az Európa Ligában való szereplést is elérni, bár ezt az elért 6. hely is garantálta volna.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése